Trådar om tävlingar och andra jippon som rör westernfolket SKA ligga under forumet GN

Sv: Trådar om tävlingar och andra jippon som rör westernfolket SKA ligga under forumet GN

Jag tycker också att denna forums-uppdelning börjar gå över styr. Det leder ju till att forum som gnägg kommer att bli ännu större och ännu svårare att hitta i, och att de grenspecifika forumen krymper.

Om westernfrågorna ska splittras, så behövs inget westernforum. Det är bara att lägga det under Ridning, Hästhantering, Tävling, Avel etc.

Varför ska förresten tävlingsfrågorna ligga under gnägg? Verkar ologiskt då det finns ett Tävlings-forum?

Det var skönt när stallet.com blev bukefalos med mer struktur i form av olika forum. Men om reglerna fortsätter att dras åt, så blir det snart för krångligt att sätta sig in i för att det ska vara värt användandet. Risken är då att någon annan startar en enklare forumsite som konkurerar ut bukefalos.
 
Sv: Trådar om tävlingar och andra jippon som rör westernfolket SKA ligga under forumet GN

man började flytta trådarna om specifika tävlingar till gnägg för det blev att hela dressyr och hoppforumen blev överfyllda av bara "vem ska dit"-trådar..

fast här så behövs ju nästan dom trådarna för att det ska vara lite liv här..

så jag efterlyser lite flexibilitet! :idea:
 
Sv: Trådar om tävlingar och andra jippon som rör westernfolket SKA ligga under forumet GN

Håller med andra här på westernforumet. Hoppas att moderator ändrar sig. Det är ju ändå för användarnas skull Bukefalos finns, hoppas jag, och då borde vi väl få lite inflytande om hur vi vill ha det.
 
Sv: Trådar om tävlingar och andra jippon som rör westernfolket SKA ligga under forumet GN

*lånar knapp*

Visst trådar av typen "vem ska hit eller dit" kan ju ligga på gnägg.

MEN, tävlingsspecifika frågor, förberedelser, tolkning av regelboken mm hör defenitivt hemma på den här sidan.

Tack för ordet
Cinna
 
Sv: Trådar om tävlingar och andra jippon som rör westernfolket SKA ligga under forumet GN

A_K_N skrev:
Ställ den frågan till Boj som är moderator på det forumet!!!

Nej jag är inte moderator på Islandshäst, dock är det så att den största tävlingen som VM var den som skulle tillåtas de andra skall skickas till gnägg. Att man tillät VM beror på att den arrangerades av Svergie, och många åkte inte dit enbart för att titta. När det gäller andra tävlingar så skulle dessa till gnägg, om de inte sker beror det kanske på att moderatorn inte upptäckt dem, då finns det ju alltid en knapp för ändamålet. :angel:

Bör tillägga att det sista var riktad till frågeställaren.
 

Liknande trådar

Western Så har vi nu varit på vår andra D-tävling :) Summerar lite, Klass ett, Showmanship at Halter 3 startande och vi tog...
Svar
3
· Visningar
900
Senast: Seabaz
·
Western Vi börjar med dag 1, clinic: Förmiddagspass, efter gemnsam uppvärmining med böjning, ställning och flyttning så delades vi in i grupper...
Svar
10
· Visningar
1 165
Senast: Sellan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp