Trådar man skrivit i

Tora

Trådstartare
Förut kunde man lista vilka trådar man skrivit i under "Din profil". Men idag så kunde jag inte hitta denna möjlighet. Har man tagit bort detta eller är det bara jag som inte hittar?

Mvh

Tora

Sv: Trådar man skrivit i

Jag hittade nu! Gå in på din profil och på "mini statistik" finns "visa all statistik", då kommer inläggen upp.

Har hittat!!!!!!

Tack för hjälpen :bow:. Hade aldrig hittat denna vägen själv.

Mvh

Tora

Alltså, jag fattar inte VARFÖR måste buke hålla på att ändras heeela tiden. Det går ju knapppt en dag utan att Gunnar fipplar runt med något :(

Klart att man måste uppdatera och förnya... men hur många gånger har det ändrats i min profil grejjen det senaste liksom?

En gång har det ändrats den senaste tiden och det är väl några månader sedan. Förutom det som hände i natt. Flikarna försvann i profilen, enbart för användare av IE, detta inträffade för att jag flyttade några få saker i sidfoten på alla sidor, något inte ens syns. Nu har jag sedan någon timme flyttat tillbaka det hela och nu fungerar det igen i IE för övriga har det inte varit några problem alls. Firefox är en bra webbläsare ;)

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
501
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·
Mat Så jag har varit bortresta till och från under de senaste 3 veckorna. Har nu under kvällen hittat 3-4 kryp i skafferiet. Ser ut som små...
2
Svar
37
· Visningar
1 392
Senast: Badger
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
259
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Skadade hästar och konvalescenter