Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den här delades i en FB-grupp för utlandssvenskar som jag är med i. Personen i fråga jobbar som lärare men är sjukskriven för tillfället och hade fått det här kortet hemskickat av en av sina elever. Mottagaren uppskattade förvisso gesten men kunde inte låta bli att tycka att "Rest in peace" (gånger två, dessutom!) och bilden på en kista kändes en smula överdramatisk för någon som är sjukskriven för ryggskott
Visa bifogad fil 137989
Nu läser jag väl iof ofta snabbt och slarvigt, men är det bara jag som läser "Lots of herpes" på sista sidan?Den här delades i en FB-grupp för utlandssvenskar som jag är med i. Personen i fråga jobbar som lärare men är sjukskriven för tillfället och hade fått det här kortet hemskickat av en av sina elever. Mottagaren uppskattade förvisso gesten men kunde inte låta bli att tycka att "Rest in peace" (gånger två, dessutom!) och bilden på en kista kändes en smula överdramatisk för någon som är sjukskriven för ryggskott
Visa bifogad fil 137989
Nu läser jag väl iof ofta snabbt och slarvigt, men är det bara jag som läser "Lots of herpes" på sista sidan?
Kan nog vara bra för att lindra ett ryggskott!Åh, men det var ju inte peace utan peas(e)... en ny variant på vetekudde kanske? Med torkade ärtor istället?
Edit:
Själv är jag så pass mogen att jag inte kan låta bli att se "kistan" som något helt annatNu läser jag väl iof ofta snabbt och slarvigt, men är det bara jag som läser "Lots of herpes" på sista sidan?
Sorry not sorry
Oh oh! Fick mig att tänka på denna, en favorit xD