Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag undrar detsamma. Vem köper en kycklinggul rånarluva? Från Temu dessutom?Alltså vilka är människorna som gör den gula rånarluvan till en bästsäljare? Och varför tror bukes annonser att jag vill köpa en sådan?
Visa bifogad fil 136861
Ena hunden påminner lite om Lucky the Pizza Dog med
Jag undrar detsamma. Vem köper en kycklinggul rånarluva? Från Temu dessutom?
Åh, exakt så tänker jag varje gång jag lyssnar på en avkopplande intressant pod på Spotify (premium) och det går från trevlig samtalston till dundrande julmusik-techno MAXA JULEN MED PEPSI MAX!!!
Det är ju även riktigt kallt i de flesta delar av Sverige, så att en kyckling färgad finlands hätta dyker upp i reklamflödet förvånar mig inte. Klickar man på länken finns den säkert i flera färger.Alltså vilka är människorna som gör den gula rånarluvan till en bästsäljare? Och varför tror bukes annonser att jag vill köpa en sådan?
Visa bifogad fil 136861
Finlandshätta?Det är ju även riktigt kallt i de flesta delar av Sverige, så att en kyckling färgad finlands hätta dyker upp i reklamflödet förvånar mig inte. Klickar man på länken finns den säkert i flera färger.