Tråd bortplockad, ?

xaheena

Trådstartare
Hej, min tråd har blivit bortplockad från avelsgnägg, vill väldigt gärna veta anledningen.

Minns inte exakta rubriken men det handlade om att flyinges seminveterinär slutat.

Det har diskuterats vildare saker än detta och att tråden plockas bort efter 3 st inlägg utan anledning känns absurt.

:confused:

Sv: Tråd bortplockad, ?

Jag vet inte den exakta anledningen till att moderatorn tog bort den, men det är väldigt troligt att detta hade att göra med att en namngiven person diskuterades.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 841
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 207
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 411
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar