Bonita4

Trådstartare
Jag ska beställa TR eftersom jag ska ta grönt kort, men jag vet inte vilka jag ska välja?

Jag ska tävla hoppning, och när jag tittar på TR III så står det att det är INKL gemensamma bestämmelser?
Behöver jag bara den då? Verkar inte finnas någon med bara gemensamma?

Sv: Tr!

Mitt tips beställ hoppning/gemensamma och skriv ut dressyren på lösblad, det TR:et innehåller mest hur olika rörelser ska ridas mm. inget som kommer i ett gröna kortet prov.... så då kan man välja vilka sidor man ska skriva ut.... blir inte så många...

TR finns ju numera på internet så du kanske inte behöver köpa böckerna? När jag tog grönt kort (vilket iofs är nästan evigheter sen) fanns det TR på plats att låna

Det enda TR du behöver för att ta grönt kort är TR I gemensamma bestämmelser.
Men eftersom alla TR finns på internet verkar det onödigt att köpa :confused:

Jaså det var det iaf inte när jag tog grönt kort. Hela provet gick ju ut på att man skulle kunna slå i TR I...

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
589
Senast: Mli
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Okej, på senaste har jag och mina kompisar börjat släppa att gå på ”random” fester asså hemmafester hos folk man känner till runt om i...
Svar
3
· Visningar
959
Senast: Otherside
·
Hoppning Ja, som rubriken lyder. Jag kanske har missat en viktig poäng med detta eftersom jag själv aldrig tävlat i hoppning annat än på...
Svar
11
· Visningar
1 601
Senast: co-SMAD4
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 419
Senast: hhere
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30