TR-fråga om tempo

C

Cardemumma

Slöläste TR lite och såg att Maratontempot har sänkts på E-sträckan i MSV klass för ponny. Det är samma som i lätt klass nu. Stämmer det eller är det bara skrivfel? Såg att det fanns uppdatering på Kuskringen men just det avsnittet var inte ändrat. Vore ju inte så kul att hålla fel tempo på tävling.
Nån som vet?

Sv: TR-fråga om tempo

Vet inte svaret på din fråga direkt men du får alltid sträcktiderna på tävling så då ska det inte finnas någon risk att ta fel!

Det är en felskrivning enligt Barbro Nilsson i TR-kommittén. Det skall vara 11 km/tim för B-ponny.

Tack för svaren.
DVS som tävlingsarrangör ska man veta att det är ett skrivfel i TR.

OK, svaret på frågan är att tempot är ändrat. Man kör efter det som står i TR.

Liknande trådar

Körning För ca 4 årsen körde jag in min sadelbräda. (american saddlebred.) Målet då,,, KANSKE någon tävling NÅGON GÅNG. Idag är han 8 år...
Svar
9
· Visningar
1 967
Körning Hur stora arealer har ni till era maratonbanor? Hur ser markerna ut, vart lägger ni de långa sträckorna? Har ni hindren samlade på samma...
2
Svar
27
· Visningar
2 532
Senast: Cattis_E
·
Western Vi börjar med dag 1, clinic: Förmiddagspass, efter gemnsam uppvärmining med böjning, ställning och flyttning så delades vi in i grupper...
Svar
10
· Visningar
1 166
Senast: Sellan
·
S
Distans Så var årets första tävling genomförd (ej inräknat Bergas 40 km CR) 80 km på Nybygget i lördags. Jag har själv känt mig ganska ur form...
Svar
7
· Visningar
1 527
Senast: Macken22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Gamla hösilagebollar
  • Dressyrsnack nummer 18