- Svar: 28
- Visningar: 4 764
(Ridsport) Är Totilas är såld? Enligt rykten är Edward Gals nya sponsor, österrikaren och miljardären Gaston Glock, inblandad i affären.
Läs mer...
Läs mer...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan inte annat än hålla med!!Det är precis sådana här filmer och diskussioner som gör den här världen till en lite sämre plats.
Ge killen en chans -han sitter på en av världens bästa, men antagligen också svåraste, hästar! Vad skulle han gjort? Tackat nej till Totilas pga att EG rider honom bättre. Så funkar det inte, tror ingen gp-ryttare skulle gjort det. Självklart rider inte MR Totilas lika bra som EG, det vore ju jättekonstigt isf.
Den personen som på allvar lagt ut den där filmen på youtube och döpt den till "whats happened to Totilas", ger jag inte mycket för. Antagligen en riktig "läktarryttare".
Usch! Lite mindre missunnsamhet och mer ödmjukhet inom ridsporten skulle inte skada.
Och jag kan inte tycka det var en så stor flopp. Visst dom fick gå ut en runda, misstänker att det var en något nervös ryttare, som behövde samla ihop sina egna nerver.
/Camiilla
Kan man då dra slutsatsen att det går inte att köpa sig framgång, inte ens om man har möjlighet att köpa det bästa?
Menar inte att det är det MR har gjort, det är en duktig kille, men jag tänker om hur det snackas i stallen...
Tämligen skit-inte... Dom lämnar manegen då Totillas blåa tunga trillat ur munnen
strax efter 2 minuter. Syns tydligt när han vänder hästen sista gången för att
gå ut. Någon ropar till honom, han vänder sig om och tittar mot dörren, vänder
därefter hästen och rider ut...