- Svar: 28
- Visningar: 4 764
(Ridsport) Är Totilas är såld? Enligt rykten är Edward Gals nya sponsor, österrikaren och miljardären Gaston Glock, inblandad i affären.
Läs mer...
Läs mer...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spännande! Ska EG få tillbaka Toto nu då?
Bara häromveckan läste jag en artikel om Matthias och där sa han tydligt att Totilas inte kommer säljas vidare. Va konstigt...
Missförstå mig inte, jag skulle gärna vilja se att Totilas landar i händerna på EG igen Blev bara lite förvånad eftersom det framstod i artikeln som att hästen inte skulle säljas, oavsett vilka drömsummor folket skulle bjuda.
Vad för flopp på uppvisning?
Och jag kan inte tycka det var en så stor flopp. Visst dom fick gå ut en runda, misstänker att det var en något nervös ryttare, som behövde samla ihop sina egna nerver.
Men i mina ögon kom dom in och gjorde ett riktigt fint arbete efter, visserligen inte med det "extrema" arbetet som Totilas och EG gjorde tillsammans. Det måste ju börja med en stabil bas innan man kan bygga vidare.
Men bara att kunna komma igen så pass efter den dåliga starten tycker jag tyder på att det är på rätt väg.
Hur många år hade inte EG och Totilas tillsammans innan dom nåde dom höjderna som dom gjorde?
Ändå verkar alla bara tycka att det är självklart för M och Totilas att redan ligga på samma nivå!
Och hur mycket nerver ligger det inte med i spelet för M att lära sig hantera med alla de förväntingar det finns, både positiva och negativa?
/Camiilla