Torsions hemsida

Ottisen

Trådstartare
Någon som har en aning om vart man kan hitta torsions hemsida? Har googlat och googlat, men måste vara senil eller nåt för jag hittar ingenting..
Är på jakt efter fendrar till en torsion endurance. Nån som har nåt tips?

Sv: Torsions hemsida

De har lagt ner... det ska finnas en återförsäljare i finnland tror jag, men jag kommer inte ihåg hemsidan...

skulle själv behöva ha kontakt med dem då de skickade fel paddinlägg till mig, jag skulle ha tjocka men fick tunna :crazy:

Sv: Torsions hemsida

Äsch då! Men du som bevisligen har en torsion, kan man använda nåt annat märke på fendrar än just torsion eller blir det fel på nåt sätt?

Liknande trådar

Hemmet Jag har en gräsplätt (3x5 meter ca) utanför huset som används som parkeringsplats. Gräsmattan är nu helt sönderkörd. Min första tanke...
2
Svar
21
· Visningar
906
Senast: Tantan
·
Foder & Strö Vi har fått några jätte konstiga balar. Plastade som allt annat hö men är typ halm när man öppnar? Ser iallafall ut precis som nån...
Svar
13
· Visningar
1 020
Senast: Jeps
·
IT & mobiler Tänkte försöka skaffa en hemsida till en mindre kennel. Önskar en ren design med inte alltför mycket detaljer. Lättnavigerad. Någon...
Svar
5
· Visningar
431
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
20
· Visningar
1 066
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18