Torsion´s schabrak...

S

solenbakommolnet

Är det någon av er som har det?

Jag har en Torsion bomlös Endurance och älskar den sadeln. Var in på deras hemsida här om dagen och såg att det nu finns schabrak att köpa :d

Det jag funderar mest över är...Är schabraket längre än padden??? Dvs. ligger den längre bak på korset än equalizer-padden? Min lillis är så kort i ryggen så det är knappt att hon kan ha padden utan att den "stör".

Tacksam för era synpunkter. Såg dessutom att det går att få schabraket broderat :love: :angel: :bump:

Har också en Endurance som jag älskar! :love:

Släng iväg ett mail till Gert så kan han säkert fixa en bild på schabraket! :idea:

Liknande trådar

Utrustning Jag skulle jättegärna vilja höra vad ni tror om den här situationen: Tog en nordis på foder förra hösten. Han hade ridits i en bomlös...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 978
Senast: mahlmt
·
Utrustning snabb fråga, har en äldre passier sadel på sällskaps hästen som passar tillräckligt bra för det lilla hästen rids, (ligger ej i...
Svar
7
· Visningar
1 670
Senast: Buck
·
Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 554
Senast: Liten
·
Utrustning Hej alla sadelkunniga! Hoppas ni kan ge mig några synpunkter på mitt näst intill helt oplanlagda sadelköp. Jag är ingen ryttare...
Svar
8
· Visningar
4 378
Senast: oki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur