Sasse
Trådstartare
Jag är inne på att byta torrfoder till mina katter. De har fått Carnilove det senaste, som jag tyckte var bra eftersom de inte tycker det är så gott att de hetsäter, utan det är okej emellanåt. Men jag funderar på att byta till något annat.
Så jag testar lite olika nu, Orijen, Acana och Canagan. Hittills har jag noterat att Orijen är rena godiset, båda katterna satt som ett plåster på mig och ville ha mer när de renslickat skålarna Acana var bättre ur den aspekten, de åt men lite lämnades kvar. Däremot har jag för mig att det innehåller fisk och det vill jag helst inte ha.
Hög kötthalt, inget spannmål och ingen fisk är det jag önskat + att det inte är gott men ätbart
Vad finns det för mer torrfoder som kan vara värt att titta på?
Vad ger ni till era kissar och varför ger ni det?
Så jag testar lite olika nu, Orijen, Acana och Canagan. Hittills har jag noterat att Orijen är rena godiset, båda katterna satt som ett plåster på mig och ville ha mer när de renslickat skålarna Acana var bättre ur den aspekten, de åt men lite lämnades kvar. Däremot har jag för mig att det innehåller fisk och det vill jag helst inte ha.
Hög kötthalt, inget spannmål och ingen fisk är det jag önskat + att det inte är gott men ätbart
Vad finns det för mer torrfoder som kan vara värt att titta på?
Vad ger ni till era kissar och varför ger ni det?