Torra Hovar!!

B

bara-undrar

bara-undrar hur många trådar det skall skapas utifrån detta ämne och varför det just dyker upp just vid denna årstid. Kan man inte slå ihop alla dessa femtioelva så kanske ngn läser vad som redan skrivits. Otroligt tröttsamt att behöva läsa samma sak om och om igen på otaliga trådar. Råd på redan befintliga trådar verkar heller inte läsas utan samma sak rapas upp om och om igen. Kan man göra ngt åt detta???

För trött för att svara återkommande på upprepningarar.:crazy:

bara-undrar läser folk först redan ställda råd som avser ämnet eller skriver man först och läser sedan.:angel:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Torra Hovar!!

Håller med, fast jag har märkt att det går i *mode* med vissa ämnen.
1 peerson frågar om fång, vipps så handlar hela forumet bara om fång. Ca 20 likadana trådar...sen dör ämnet ut och någon frågar om avmaskning: vipps så handlar forumet enbart om avmaskning och ca 20-30 likadana inlägg efter varandra....osv osv osv......Kan inte folk variera sig ?? Och är dom så förbenat lata att dom inte ids leta...?

Ibland tror jag folk spelar dummare än vad dom är helt enkelt...
 
Sv: Torra Hovar!!

Det är väl ganska naturligt egentligen att vissa trådar och frågeställningar återkommer på ett forum. Det vore ju tråkigt om alla bara letade efter gamla trådar. Dessutom finns det alltid något som är nytt, trots gammal frågeställning, och förhoppningsvis nya intressanta svar!
Jag tycker inte det är något att reta sig på.
 
Sv: Torra Hovar!!

Hittils har jag då inte sett att det frågats om något nytt...snarare att samma fråga ältas i en annan formulering. Innebörden är densamma om man verkligen läser vad trådskaparen vill.
 
Sv: Torra Hovar!!

Adrenochrome skrev:
Håller med, fast jag har märkt att det går i *mode* med vissa ämnen.
1 peerson frågar om fång, vipps så handlar hela forumet bara om fång. Ca 20 likadana trådar...sen dör ämnet ut och någon frågar om avmaskning: vipps så handlar forumet enbart om avmaskning och ca 20-30 likadana inlägg efter varandra....osv osv osv......Kan inte folk variera sig ?? Och är dom så förbenat lata att dom inte ids leta...?

Ibland tror jag folk spelar dummare än vad dom är helt enkelt...


Eh, det är väl inte så konstigt att vissa ämnen blommar upp när de blir aktuella. Tex vår-träckprov-maskfrågor. Eller sommar-insekter-fång-torra hovar.

Däremot håller jag med om att folk borde bli bättre på att söka och använda befintliga trådar!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 245
Senast: ako
·
  • Artikel Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 358
Senast: Yeah but
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 897
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 653
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp