Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det fanns förr men jag tror att dom är lagda i graven. Tyvärr suger min geografi fprtfarande så det är svårt att svara på vilka som är närmast... Nån annan kanske har bättre koll på geografin...
Här är uterligare en Nordicare men jag är en sådan där långväga sak som flyttat ner till lilla Blekinge. Jag har tränat tornerspel i snart sex år och ridit några uppvisnigar. Tyvär så har det inte blivit så många uppvisnigar då jag som oftast har varit skadad eller så har stjärnan i stallet gjort sig illa eller varit sjuk. Jag ridder en travare som är mycket gammal i gemet och älskar publiken jubbel.Har även en unghingst hemma som kommer att bli påläggs kalv till lilla Kurre.
Är en av mycket få riddare som rider med handikapp.
rider o rider, jag tränar tornerspel i Sunne. Vi är fyra tappra själar som tränar en gång i månaden och håller kurs i tornerspel en gång per termin för Moa Molitor. Vi har väl en inrikting mot operant inlärning och inte bara grenträning utan mycket ryttarträning och ridträning för att få en hållbar häst som följer mig och inte bara svänger runt tilten av gammal vana *skratt*
jag har ridit ETT tornerspel i Arboga på lånad häst. Dock har jag varit ute på en del evenamang som diverse udda bihang... soldat, fäktare, väpnare mm...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.