Tornerspelsforum

R

Rigel

Jag undrar om det inte finns tillräckligt underlägg för ett underforum för bara tornerspel.
Ämnet brukar alltid ligga längst upp och många av trådarna i "övrigt" handlar om tornerspel.
Några åsikter om detta?

/Rigel

Sv: Tornerspelsforum

Jag för min del skulle inte ha något emot ett sånt forum.

Det skulle vara jättekul!
Jag är på väg in i tornespelsvärlden så jag skulle vilja diskutera/fråga mkt! :D

Någon som vet vem som har hand om det här?
Har bara sett en moderator (Boj) och vet inte om det är rätt person att tillfråga.

Hör med Gunnar, eller fråga på buke-hjälp.

*kl*

Vet att när vi tidigare velat ha ett eget underforum fick vi veta att det var en för "smal" gren. Personligen gör det mig inget att vi ligger här med de andra grenarna eftersom vi är så aktiva i våra trådar så försvinner dom inte så snabbt.

Men om ni vill ta upp det med gunnar så backar jag upp er =)

Att fråga är ju grattis, även om det har gjorts innan.
Får höra av mig när jag vet mer om hur det blir, ska kontakta Gunnar vid tillfälle.

Jag är på! Fler och fler blir intresserade av tornerspel så det är ju en växande sport. Mer plats åt oss tycker jag! :bump:

Det finns ett annat tornerspelsforum på nätet som inte handlar om voltige och annat - om nån vill veta mer kan ni PM:a mig. Med det menar jag givetvis INTE att man ska överge underbara buke

/scorpan - bukefalist sedan stallet-tiden!

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
486
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
499
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Jag vet att det finns trådar på ämnet men jag vill ändå ha en till. Mitt hår är alltid torrt och tråkigt. Jag använder schampokakor och...
Svar
11
· Visningar
432
Senast: Dimmoln
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 514
Senast: Lejanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar