top dog igen

Seabaz

Trådstartare
är det fler som sökt eller ska dit på castingen 7-8 januari än jag och min lille vovve?? :banana:

varför jag startar en ny tråd är för det var fler som skrev att dom skulle söka så jag undrar om dom fått något svar med?

Sv: top dog igen

Jag glömde skicka in. Antar att det är försent nu...

Sista ansökningsdag var den 10/1 om jag inte minns helt fel, eller om det var 6/1.. aja nångång i januari va det iaf, så än kan du söka ;)

Ohh! Då ska jag ligga i då! Min hund är ju det pööööötaste som finns ju!!! Synd att matte är allt utom Hot Shot *fniss*

Sen kan vi göra så att vi startar en tråd med alla som kommit med i top dog. Så får vi se hur många bukefalister det är vi kommer få se på teven :) *längtar*

Har ni nån länk till Top Dog?
Vad går det ut på?
ska hunden kunna nåt särskilt eller ska man bara komma "som man är"?

:confused:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 525
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
774
Senast: animalasia
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 759
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 861
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar