Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
AH fy fan va elakt! Vet du hur ont det gör att dra av plåster eller? Vet du varför det gör ont? Joo! Det är för att vi har smååå småå hår på kroppen som fastnar i klistret.. fatta då hur det känns på en stackars häst som har sjuukt många hårtstrån för klistret att fastna i!!
btw. känner du inte till de oskrivna bukelagarna som bla säger att det är förbjudet att byta avatar?
Jag försökte verkligen läsa två gånger men jag kunde inte alls förstå vad du menade, nu, ½ flaska vin mindre i kroppen så hänger jag med.
MEN.. jag vet faktiskt inte... för det känns lite konstigt att de ska va rätt att jag behöver springa för glatta livet? Inget mig emot men det är ju preciiiiis vad du sagt att jag INTE ska göra
Fast vakna till nu lite Apollo : )
Självklart ska hästen kunna RÖRA sig och inte tassa för att anpassa sig till tömföraren. Det jag säger är ju att om DU behöver fnatta med bakom så är det ju ditt problem, du har inte positionerat dig (tömlängd, innerspår osv osv).
Skämt åsido: det är ju självklart så att du MÅSTE röra dig efter när du kör hästen på raka spår. Jag har ju läxat upp dig ang. voltarbete.
sen rör du dig f.ö betydligt vettigare än första filmerna även när du måste röra dig mycket, för du flaxar inte och tömen är lugn.
Haha, gillar du inte mina paranteser?! Tycker kusen är ett fint, stockholmskt ord för häst! Typ tjusig kuse..
Gaia, kollar min sele i em, men jag tror inte jag har nån kant...inte som jag har tänkt på iaf..
själv har jag aldrig ens lagt en tanke på det, du har ett öga för detaljer min vän