Tölt on Ice!

Hmmm, måste jag övertala min man nu om att vi behöver ha den kanalen? :confused::angel::D

Min klubb ska fixa buss så vi kan dra ner ett gäng om vi vill. Jag hade sååå gärna följt med men kommer ju ha en rättså nykläckt liten bäbis då.

Ja, det är precis vad du måste :D Man har utlovat mer islandshästrelaterade sändningar/reportage framöver. Kanalen bad för ett litet tag sedan tittarna att inkomma med input om önskemål på program, verkar som att de fick respons. Jodå, jag drog mitt strå till stacken och skickade in ett litet mejl om att det är dags för sporten att få mer plats i media.

Jättebesviken på vip sitserna. Öh vaddå vip?!
Annars var det en kanonkul dag!

Samma här! Jag och min syster fattade ingenting. Rena skämtet!! Vad var egentligen skillnaden? Läktaren mittemot VIP hade färre antal rader så de kom närmare än oss på VIP som hamnade längst upp. Även plexiglaset var lägre på andra sidan. Är så besviken. Kommer mejla och berätta vårat missnöje. Sen var också marknadsgatan trång när alla besökarna både skulle äta och shoppa. Man tog sig ingenstans. Vi såg så fram emot tävlingen och åkte 65 mil enkel resa + hotell. Köpte VIP då vi ville få ut det bästa när vi åkt så långt. Annars var tävlingen toppen :)

Håller med om VIP-platserna! Fanns inget VIP med dom, även om vi hade riktigt bra plats med sikt precis ovanför plasten.

Det var längst bort, de visade poängen åt andra hållet, plasten ivägen... Nä ända riktiga VIP-platserna var de som satt vid rinken nedanför oss.

Blev dock lite besviken på Hnokki, nu är jag ingen domare men jag tyckte han såg spänd ut och nedtagningarna var lite joxiga. Inte så som jag föreställer mig 9,0 i poäng....

Mina favoriter var Tigull fra Kleiva och sagohästen Imi från Lindeberg!! (där många hästar var spända på isen så var dessa två mjuka som katter!)

Vi var också förvånade och missnöjda över vip-läktaren. När vi kom fanns det jättemycket bra platser lediga på andra läktaren. Nu såg vi bra ändå från vip-läktaren, men definitivt inte bättre än vi gjort på andra sidan. Verkligen inte värt de extra slantarna, så det var en besvikelse.

Tyckte även musiken var tråkig i korta tempot, men det var kanske "meningen".

Annars tycker jag det var kul att se och skönt att det inte var så kallt som jag var rädd för.

Blev dock lite besviken på Hnokki, nu är jag ingen domare men jag tyckte han såg spänd ut och nedtagningarna var lite joxiga. Inte så som jag föreställer mig 9,0 i poäng....

Mina favoriter var Tigull fra Kleiva och sagohästen Imi från Lindeberg!! (där många hästar var spända på isen så var dessa två mjuka som katter!)
Lite som vanligt , Tigull är ju inte lika "känd " än. Men T är min favorit också ;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Tidigare Ekenäsbon Stella Fältmarsch älskar sina islandshästar. Och det är speciellt gångarten tölt som hon gillar hos de här lugna...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Ajda
·
Kropp & Själ Kan ice power bli dåligt? Köpte den tidigare i år och nu var konsistensen hel skum helt plötsligt. Gled runt i handen som en isbit på en...
Svar
4
· Visningar
461
Utrustning Ska prova skicka efter hjälm och har storlek 58 på min nuvarande. Hjälmarna finns i M 54–58 och L 59-61, back on track hjälm. Vilken...
Svar
16
· Visningar
1 107
Senast: aglaonema
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama