Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nora skrev:Nej snowboard ska det vara i sånna fall! Fast vår lilla kulle här nära är inte speciellt rolig att åka snowboard i, bättre med skrana där! (Tar kanske 10 min att ta sig från botten av backen till toppen med världens uslaste liftuppfinning kanske 100 meter och sen 10 sekunder att åka ner. Sen måste man ta fart från toppen av backen för att ta sig uppför krönet till lifen igen. Inklusive på och avspänning av brädan...)
Nora skrev:Det har jag aldrig hört om tidigare men det låter ju skitskoj!! Berätta mer!! Skulle kunna anordna KM i det eller nåt!! Man måste ju få nåt spännande att sikta in sig på nu på vintern!!
vilse skrev:Tillslut lånade jag en unge och satte i pulkan så vi kunde träna att svänga och...
FrittePower skrev:men hur funkar dt där med tolkningen när ingen sitter på? knäpper ni fast er i hästen då?
har bara kört skidor efter hunden vilket var riktigt kul. och eftersom hästarna är snälla och inkörda tänkte jag testa tolka lite för min egna skull.....hehe...
Till hundarna använder jag en sele med en bred ryggplatta för att det ska bli bekvämt, ska man ha panikhake eller nåt sen så man snabbt kommer ifrån om man trillar omkull? vill ju inte bli släpad hunden är ju mer lyhörd på röstkomandon.
vad använder ni för utrustning till er själva? (inte hästen nu)
och sen vill jag bara tipsa om hur kul det är att åka pulka bakom hästen