Slimade mobilskal någon?
Undrar om det är någon ny slimefluga lik den som fanns på burk när jag var liten?
Undrar om det är någon ny slimefluga lik den som fanns på burk när jag var liten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att något påstås vara slimmat är vanligt, möjligen kan man diskutera om det bör stavas med ett eller två "m".Slimade mobilskal någon?
Det är mest bara tråkigt att anmärka på folks stavning. Annonsen säger en hel del. Herrläderskor stl 42. Sen känns det lite ineffektivt att annonsera utan bild när det gäller kläder/skor.Facebook annons
Skor leder 42 man
Jag fick bokstavligt talat sätta mig på händerna för att inte svara
Vart leder dessa skor de 42 männen?
Något för @Bison?
Hon kanske trodde att hornet var äkta guld :P
Någon som är sugen? Den är ju exklusiv!
okOch bott med make och 2 barn i rummet?
Och att få en lägenhet i en privat bostadskö kräver nästan att du är en attraktiv hyresgäst ( fast jobb få/Inga djur icke rökare etc). Det är inte så lätt för alla.
Skor storlek 41, men passar mest som 30.
Den kanske ville skriva 40, fast det blev 30? Annars har jag ingen aning.Vad i hela friden menas?
Eller 39 kanske. Men mer stod inte i annonsenDen kanske ville skriva 40, fast det blev 30? Annars har jag ingen aning.
Annons på Facebook; namnen utbytta
• • • • • • • • • • • • • •
Mustascha;
Tillfället i bra skicka fungerar som ska vid sommar kommer.
* Här börjar min hjärna arbeta. Nåt är till salu. Som är i bra skicka! Verkar kul!
Mustascha;
Jag glömde priss 100
* Och om det är 100 kr, så kan det vara ett överkomligt priss! Funderar och funderar över vad det kan vara för nåt. Följer annonsen utan att kommentera. Men då dyker äntligen en lika nyfiken människa som jag upp!
Tina;
Och vad säljer du?
*Det vill jag oxå veta! Mitt huvud börjar bli varmt av att inte få veta! Måste få veta!
Mustascha;
Förlåt bilden inte skicka.det är en tolkfläkt.
* Nu är jag präktigt förvirrad. Finns fläktar för tolkar? Hur används dessa? Vid tolkning med microfon på föreläsningar, debatter, information för invandrare? Fattar absolut ingenting. Väntar verkligen på nästa kommentar! Hjärnan börjar bli varm! Går på tomgång, nåt slirar därinne!
Nu kommer en bild! Hela jag är riktigt snurrig! Varmt varmt, överhettad hjärna!
Bilden; Ser ut som hopvikta hängslen i en hög, och en sil till en diskho som ligger brevid.
*Förstår fortfarande ingenting. Googlar tolkfläkt. Ånga pyser ur öronen på.mig. Inga resultat. Sen kommer nästa inlägg
Britta;
Köper!
Vd köper människan?! Återgår till att söka på Internet, tolkfläkt. Inga förslag.
Mitt huvud håller på att bli överhettat. Alternativa bilder dyker upp på takfläktar. Takfläkt? En sån skulle jag ha just nu! Inte för att de är snygga, men för att Skallen håller på att självantända av spänningen! Men Britta var ju snabb som en vessla! Tolkfläkten är ju redan såld!
Jag läste det som slime (slajm) och tyckte det var vansinnigt skoj!Att något påstås vara slimmat är vanligt, möjligen kan man diskutera om det bör stavas med ett eller två "m".
Slimmat = kort vokal, slimat(?) = sliiiiiimat, lång vokal. Ser inget att diskutera, slimat är stavfel.Att något påstås vara slimmat är vanligt, möjligen kan man diskutera om det bör stavas med ett eller två "m".
Slimmat = kort vokal, slimat(?) = sliiiiiimat, lång vokal. Ser inget att diskutera, slimat är stavfel.
Fast även på engelska stavas det med två M, slimmed.Det beror möjligen på.
Eftersom "slimmad" eller "slimad" kommer från "slim", alltså smal eller slank.
Visserligen gillar rättstavningsprogrammet på den här datorn "slimmad" men det är inte jättekonstigt med den felstavningen.
Jag skrev möjligen av det uppenbara skälet att annonsören valt stavningen "slimat" och det är inte direkt första gången jag ser den och därmed är det diskuterbart.Slimmat = kort vokal, slimat(?) = sliiiiiimat, lång vokal. Ser inget att diskutera, slimat är stavfel.