Tokiga annonseringar

Det finns ju andra alternativ. Det går att skänka till second hand (kyrkor, idrottsföreningar, osv). Som sagt, jag är FÖR återbruk :) !
Ja jag har gett bort massor till en välgörenhetsorganisation redan. Men gamla hästsaker känns rätt tveksamt att ge till en religiös organisation:D

"Samsung Galaxy S6 SM-G920F, helt ny, olåst, 32 Gb, flat gold.
Kommer från och fungerar inte i Italien, utan kvitto/faktura, utan laddare, med orginella hörlurar."

Vad nyfiken man blir på varför den inte fungerar i Italien? Är det för att den är utan laddare månne? Och de orginella hörlurarna, hur orginella är de? Biiiild! :bump:

Jag har ett skrivbord ute på blocket, och fick ett mail med texten "Skrivbord är fins kvär??", jag förstår ju vad hen menar men det ser ju lite lustigt ut :D

"Världens fulaste och sämsta högtryckstvätt säljes. Duger knappt att tvätta bilen.
140bar i röven på en ko! Runt 100bar stämmer bättre.
Ingår kemflaska (40 spänn) och allt som visas på bilden.
Kostade 999kr när jag köpte den.
Säljer skitet för 500kr nu. Tvättat bilen 2 gånger.
...
500kr eller åker den på tippen sönderslagen!
Acceptera mitt pris är du snäll."

Tror ni att han får den såld.... :p ??

Annons på Facebook; namnen utbytta
• • • • • • • • • • • • • •
Mustascha;
Tillfället i bra skicka fungerar som ska vid sommar kommer.
* Här börjar min hjärna arbeta. Nåt är till salu. Som är i bra skicka! Verkar kul!
Mustascha;
Jag glömde priss 100
* Och om det är 100 kr, så kan det vara ett överkomligt priss! Funderar och funderar över vad det kan vara för nåt. Följer annonsen utan att kommentera. Men då dyker äntligen en lika nyfiken människa som jag upp!
Tina;
Och vad säljer du?
*Det vill jag oxå veta! Mitt huvud börjar bli varmt av att inte få veta! Måste få veta!
Mustascha;
Förlåt bilden inte skicka.det är en tolkfläkt.
* Nu är jag präktigt förvirrad. Finns fläktar för tolkar? Hur används dessa? Vid tolkning med microfon på föreläsningar, debatter, information för invandrare? Fattar absolut ingenting. Väntar verkligen på nästa kommentar! Hjärnan börjar bli varm! Går på tomgång, nåt slirar därinne!
Nu kommer en bild! Hela jag är riktigt snurrig! Varmt varmt, överhettad hjärna!
Bilden; Ser ut som hopvikta hängslen i en hög, och en sil till en diskho som ligger brevid.
*Förstår fortfarande ingenting. Googlar tolkfläkt. Ånga pyser ur öronen på.mig. Inga resultat. Sen kommer nästa inlägg
Britta;
Köper!
Vd köper människan?! Återgår till att söka på Internet, tolkfläkt. Inga förslag.
Mitt huvud håller på att bli överhettat. Alternativa bilder dyker upp på takfläktar. Takfläkt? En sån skulle jag ha just nu! Inte för att de är snygga, men för att Skallen håller på att självantända av spänningen! Men Britta var ju snabb som en vessla! Tolkfläkten är ju redan såld!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Den 14 maj för tio år sedan, 1996, lade jag upp mina första web-sidor på internet. Jag tycker att det kunde vara kul att uppmärksamma...
Svar
13
· Visningar
12 009
Senast: DeCloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka