Haha...what ??Hittade den här i den lokala annonsgruppen
"Nytt Fönster ej öppnas höjd 135 cm 185 bredd Jag kommer att ge choklad"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha...what ??Hittade den här i den lokala annonsgruppen
den har dessutom legat ute ett dygn så det är inget stavfel som man snabbt rättat tillHaha...what ??
Ja jag har gett bort massor till en välgörenhetsorganisation redan. Men gamla hästsaker känns rätt tveksamt att ge till en religiös organisationDet finns ju andra alternativ. Det går att skänka till second hand (kyrkor, idrottsföreningar, osv). Som sagt, jag är FÖR återbruk !
Haha, jag fick faktiskt choklad av en förälder när jag gav bort dotterns urvuxna skidor.Hittade den här i den lokala annonsgruppen
Hittade den här i den lokala annonsgruppen
Är vällingen 2,5 år gammal, eller är det 2,5 års förbrukning som avses?"2,5 års välling från Semper. Tagit två gånger så nästan hel paket."
Ordagrant. Det kan ju bli hur som helst, tänker jag....
Och inte bara det....VEM köper begagnad välling???
Det är kanske åldern på barnen som det är tillverkat för.Är vällingen 2,5 år gammal, eller är det 2,5 års förbrukning som avses?
Så många möjligheter!Det är kanske åldern på barnen som det är tillverkat för.
Personen kommer bara beakta eventuellt intressanta bud också. Inte de som stensäkert är intressanta."Känner någon till vem som kan ha tillverkat detta soffbord med ledning av bilderna. Ev. Intressanta bud kommer att beaktas."
Förvirrande annons. Vill han sälja bordet eller bara ha upplysningar om det?
Det här var väl egentligen ingen riktig annons, men någon ville veta om affär X säljer "vinterdäcken till shettis med hals".... Oj, bilderna i huvudet....
eller är det en nästan full förpackning välling för barn i åldern 2.5 år, som avses?Är vällingen 2,5 år gammal, eller är det 2,5 års förbrukning som avses?