Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jaha, nu när stallet börjar bli klar är det dags att göra om!
Jag har surfat lite och jag föll pladask för den tjusiga Tibro-boxarna med svängda galler och galler-dörrar.
Jag har begärt offert men är ivrig...
Någon som har det? Åsikter? Pris?
Som ni kanske läst har jag tegelväggar så det är bara gallret och dörrarna jag är intresserad av.
vi ska också bygga lite i stallet. lite flera boxar och ev några småboxar för att kasnke öka ut shettisskaran med lite ston också. *inget bestämt ännu*
jag har också väldig problem med att välja.. det finns ju så många olika fina varianter så att det blir ju väldig beslutångerst. billigast tror jag nog att det blir att göra själv + att man då får exakt så som man vill ha dem. jag ska ta lite mått av boxarna jag sedan bestämmer mig för å sen är det väl bara att sätta pappa på att arbeta lite. känns lite dumt bara att anlita dom direkt när det är något jag vill ha hjälp med
har du någon bild på boxarna du vill ha?
jag såg jättefina boxar härom dan. med svarta galler. de vore nått de!! med guld bollar på kanterna
Göra själv???
Hur lätt är det att böja rören till de fina böjar man ser på bilderna??? Och inte nog med det, så ska man göra tre stycken lika.... Tibro
*Armada pustar*
jaja, man får väl lära sig svetsa...och smida... och bygga...
eller så ger man upp och blir hyresgäst igen!
Hästmänniskan
Är inte alls säker på vart den här tråden hör hemma så moderatorer (Grundutbildning? Hästmänniska? Gnägg?), känn er välkomna att flytta...