Tjoho för akupupunktur!

memma

Trådstartare
Jippi, testade på akupunktur i går mot mitt förskräkliga illamående, i går kväll kände jag mig bätte, mådde ej skit efter jag ätit....:bow:

Men i dag!!!!!!!! Jag kan jubla :bow: :banana: Jag mår inte alls illa, kan äta med gooodddd aptit och jag känner mig pigg!!!! :bow: Jag är såå glad att det hjälpte....ett mirakel!!!!! Who, kommer det tillbaka så vet jag vad jag ska göra, men ska ev dit igen nästa vecka och få lite nålar till!!!

Ni som ej testat, test det är värt ett försök!!

Sv: Tjoho för akupupunktur!

Vad skönt för dig !!:laugh:

Jag gick på akupunktur för foglossningen och det lindrade en hel del för mig. Så jag hålla med att om det är värt att testa. Självklart hjälper det inte på alla.

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Till en början vill jag säg att veterinär naturligtvis är inkopplad och varit hela tiden :) Men just nu verkar de inte kunna göra...
Svar
18
· Visningar
2 302
Senast: hoppsann
·
Hundhälsa Är i desperat behov av tips på vad jag kan prova på min hund med kronisk gastrit. Det känns som det är sista chansen nu och det gör mig...
2
Svar
26
· Visningar
19 027
Kropp & Själ Nu behöver jag lite bollplank och nej gravid är jag inte :-) I söndags hade jag ont i hela huvudet. Brukar inte ha det så ofta utan har...
Svar
8
· Visningar
4 732
Senast: Karma
·
Katthälsa Hej! Jag vill dela med mig om min katts historia med förhoppningen att kanske hjälpa någon vars katt fått kronisk njursvikt. Jag är...
2 3
Svar
59
· Visningar
41 428

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka