aiquen

Trådstartare
Är det något man kan använda i stall (inte överdrivet mycket och kanske inte så att hästarna kommer åt att gnaga på det) eller hör det inte alls hemma där?

Tjära luktar ganska starkt och ganska länge. Ska man ha det så ska det nog inte vara på stora ytor. Det har en tendens att smeta när det blir varmt, t ex om solen står på.

Okej, tack för svaret.
Det handlade om att ev. tjära en bräda på undersidan (som kommer ligga ner mot golvet) i stallet, men jag tror det löste sig ändå. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Osäker på hur jag skal lösa det har... Sorry for min dårlig svenska skriving. Har en haflinger ponni som är strässad ved fodring. Ute... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 509
Senast: Sel
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 955
Hästmänniskan Fungerar plegicil på människor också? Jag använder det när jag ska börja skritta hästarna vid hand efter boxvila. Effekten är ju...
Svar
9
· Visningar
675
Senast: AbCdE
·
Hästmänniskan Hej! Jag är i processen att börja leta lite jobb inom hästnäringen, jobbar just nu på Ridskola. Men känner att det är dags för något...
Svar
2
· Visningar
495
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka