Tjära i håret?

Sv: Tjära i håret?

Den lösningen fick jag ta till på mitt eget hår för ett par veckor sen :crazy: ycket snygg egen klippning blev resultatet:D

Sv: Tjära i håret?

Doppade hästsvansen (min) i hovtjäran. Hur får jag bort det?

Tackar på förhand.
Jag skulle ha testat t-sprit om inte olja funkar. Det användes när man fick oljefläckar när man badade i havet när jag var liten. Oljetankers släppte ut råolja i havet dagligdags (ja, man tänkte inte så mycket på miljön på den tiden :p ) Annars är ju metoden "lika löser lika" en metod som är välkänd inom kemin. Men jag vet förstås inte om tjära är surt eller basiskt, men det kanske någon annan smarting här vet ;)

Liknande trådar

Träning Behöver alla tips, trix och kunskap ni har ang travhästar. Hur får jag den att jogga lugnt, hur gör jag/vad gör jag fel om hästen går...
Svar
0
· Visningar
477
Senast: Mrs Chippy
·
Kropp & Själ Jag har fått min skepsis mot ögonfransserum motbevisat och nu med mina långa ögonfransar undrar jag om det finns något liknande till...
Svar
13
· Visningar
1 027
Senast: Pritchel
·
Trädgård & Växter Hej! Jag har sått tomatplantor från frö för någon månad sedan, och de har växt till sig rätt bra. Jag har planterat om dem och de växer...
2
Svar
29
· Visningar
1 321
Senast: tanten
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Mata småfåglarna
  • Uppdateringstråd 30