Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åt nästan samma sak till middag igår. Äppelpaj alltsåEfter en dekadent vecka på resande fot bjuder jag ikväll mig själv på något så tjusigt som havregrynsgröt med äppelmos, kanel och mandlar. Men äppelmoset är i alla fall hemmagjort, alltid något!
Älskar zucchini!Zucchini ändå!
Hade den riven i lasagne förra veckan och idag hyvlade jag den, stekte med limejuice, chili och vitlök och hade på pasta. Så himla enkelt och så gott.
@athena_arabians Jag har en mycket viktig fråga till dig!
När du gör gnocchi alla Sorrentina, steker du eller kokar du gnocchin först innan du gratinerar?
Jag brukar alltid äta stekt gnocchi, men i recept står det kokt..
Tack!Jag kokar den enligt anvisning och steker sedan på den i olivolja för att få krispig yta
@athena_arabians Herregud så gott det var! Comfort food!
Använde Muttis pastasås och blev riktigt gott.
Så lättlagat ju.Visst är det gott?! Jag brukar också använda Muttis sås
Eh... kan vara så att det snart är en gnocchi alla sorrentina här också De hade halva priset på go'mozzarellan häromdagen så jag har ett lager
Men, men, hela grejen är ju att de blir mjuka och goa i såsen! Jag kokar alltså bara, inte steker minaJag kokar den enligt anvisning och steker sedan på den i olivolja för att få krispig yta