Mineur
Moderator
Jag beklagar verkligen, så hemskt att det gick så fortIdag äter vi kanelbullar och skålar i whisky. Min finaste snällaste svärfar, mitt barns farfar och min älskade partners pappa har stilla somnat in. Fuck cancer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag beklagar verkligen, så hemskt att det gick så fortIdag äter vi kanelbullar och skålar i whisky. Min finaste snällaste svärfar, mitt barns farfar och min älskade partners pappa har stilla somnat in. Fuck cancer.
Idag äter vi kanelbullar och skålar i whisky. Min finaste snällaste svärfar, mitt barns farfar och min älskade partners pappa har stilla somnat in. Fuck cancer.
Tänker rakt av blomkål eller broccoli, föredraget det första. Paprika kan ha en viss "styrka" i sin smak medans blomkål tex är väldigt miltFunderar på att ersätta böngroddar med tomater för att mildra den eldiga smaken av bulgogi. Vet inte om det skulle fungera? Andra förslag för att mildra? Jag har broccoli, blomkål och paprika hemma.