Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte äta tortillas till nyår. Vi älskar pulled pork, men kompisen gillar inte det så jag måste fixa något annat åt honom. Vad? Nåt annat än tråkig köttfärs. Vi har chilimajjo, picklad rödlök, hemgjord salsa till. Inte fisk.
Det är "pulled" han inte gillar.Spontant tänker jag kyckling i någon form. Marinerad kycklingfilé, eller pulled chicken, om det inte är själva "pulled"-konceptet som vännen är emot utan att det är fläsk.
Halloumi? Jättegott med mangosalsa, koriander, avokado och de tillbehör du räknar upp.Tänkte äta tortillas till nyår. Vi älskar pulled pork, men kompisen gillar inte det så jag måste fixa något annat åt honom. Vad? Nåt annat än tråkig köttfärs. Vi har chilimajjo, picklad rödlök, hemgjord salsa till. Inte fisk.
Det är för grönt.. men det kunde jag faktiskt fixa åt oss också för det är gott.Halloumi? Jättegott med mangosalsa, koriander, avokado och de tillbehör du räknar upp.
Jaha!Det är för grönt.. men det kunde jag faktiskt fixa åt oss också för det är gott.
Kanske typ bulgogi? Marinerad flankstek som strimlas upp inför servering?Jaha!
Tack! Det lät gott!Kanske typ bulgogi? Marinerad flankstek som strimlas upp inför servering?
Kyckling! Lårfileer är godast tycker jag.Tänkte äta tortillas till nyår. Vi älskar pulled pork, men kompisen gillar inte det så jag måste fixa något annat åt honom. Vad? Nåt annat än tråkig köttfärs. Vi har chilimajjo, picklad rödlök, hemgjord salsa till. Inte fisk.
Idag blev det min absoluta favorit; pumpasoppa!Ikväll gjorde sambon spare ribs med någon marinad vi fått från Japan-släktingar. Han spetsade den lite med eget också. Till det hade vi sallad och vinägrett. Gott!