Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser underbart ut! Massa gott!Forts på förra inlägget;
Receptet kan så klart ändras efter smak, jag hade i fetaost, tomat, rödlök, basilika, honung, chiliflakes, salt, peppar och olivolja
Visa bifogad fil 64353
Upplys en som inte har TikTok: Hur gör man? Låter vansinnigt gott!Forts på förra inlägget;
Receptet kan så klart ändras efter smak, jag hade i fetaost, tomat, rödlök, basilika, honung, chiliflakes, salt, peppar och olivolja
Visa bifogad fil 64353
Upplys en som inte har TikTok: Hur gör man? Låter vansinnigt gott!
Låter som om att det kommer bli väldigt lyckat! Återkom gärna med recension Och recept om du orkar!Jag har just rivit vad som känns som hela Skottlands lager av zucchini med planen att göra vegetarisk lasagne med zucchini, ricotta och vitlöksost ikväll. Nytt recept, men det blir förhoppningsvis gott!
Det blev supergott! Jag använde detta som grundrecept men använde färska lasagneplattor, hemlagad tomatsås (som jag hade lite tärnad paprika i) och så ändrade jag hälften av ricottan till vitlöksost (Boursin): https://www.bbcgoodfood.com/recipes/creamy-courgette-lasagneLåter som om att det kommer bli väldigt lyckat! Återkom gärna med recension Och recept om du orkar!
Låter gott! Det ska jag prova snart (Gillar starkt den svenska översättningen, då det ingår ett badkar ricotta )Det blev supergott! Jag använde detta som grundrecept men använde färska lasagneplattor, hemlagad tomatsås (som jag hade lite tärnad paprika i) och så ändrade jag hälften av ricottan till vitlöksost (Boursin): https://www.bbcgoodfood.com/recipes/creamy-courgette-lasagne
Nästa gång tror jag att jag testar att ha i lite fetaost i oströran också, för att ge det lite mer "karaktär" eller vad man ska kalla det. Det var gott som det var, men på gränsen till lite platt/fadd smak.
Man kan aldrig ha för mycket ost!Låter gott! Det ska jag prova snart (Gillar starkt den svenska översättningen, då det ingår ett badkar ricotta )
I dag blir det morots/halloumibiffar, risoni och tzatziki.
Halloumibiffar med citronrisoni och tsatsiki (alltommat.se)