Vad innebär Putinkuren?
Att jag blir skickad till Gulag om jag inte sköter mig. Pulverdietar igen, men äter ett mål om dagen, middag av sociala och pedagogiska skäl.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad innebär Putinkuren?
I Gulag blir det kålsoppa utan kål.Att jag blir skickad till Gulag om jag inte sköter mig. Pulverdietar igen, men äter ett mål om dagen, middag av sociala och pedagogiska skäl.
I Gulag blir det kålsoppa utan kål.
Som pulversoppa alltså
Du har god smak du! (fast det visste jag ju redan)I fredags var jag först på KONFERANGS med frukost och mjukglassbuffé och popcornmaskin. Jag åt första glassen innan kl 10:05 Därefter avtackning för högsta chefen med bjud-sommarbuffémat, allt var supergott. Mycket sparris, färskpotatis, varmrökt lax, jordgubbar och sånt.
På kvällen blev det sushi och bubbel och GT på en takterass och sedan öl på en stor utomhusfest. Vaknade med ganska välförtjänt huvudvärk imorse. Blev upplockad på eftermiddagen av en kompis som fixade picknick (jordgubbar, kanelbullar och coronas med lime) och så kollade vi på fotbollen i en park. Blev väldigt återställd av denna picknick. Så pass att vi även gick till en uteservering och kollade även på nästa match. Har gjort varma mackor och te till middag samt köpte Marabou frukt&mandel (godaste marabou-choklaen!) och västkustchips.
Du har god smak du! (fast det visste jag ju redan)
Låter för övrigt som ett ovanligt fabulöst dygn, om man bortser från huvudvärken!
Meh! Det är coolt att vara tantig nuförtiden vet du väl!Får mest höra att det är tantchoklad Men den är ju godast!
Dryckestips efterlyses! Mitt kök vill bjuda på någon trevlig dryck till midsommar.
Ett önskemål som har uttalats är en riktigt somrig välkomstbål. Men eftersom jag aldrig dricker bål och de de "båler" som jag har kommit i kontakt i med har bestått av vitt vin, vodka, sockerdricka och blandad coctailfrukt från plåtburk så är jag övertygad om att det finns betydligt godare recept än så. Jag vill ha en med alkohol och en utan och den utan ska vara barnvänlig.
Eftersom vi har en oöppnad flaska grappa inköpt 2007 som skulle behöva gå åt så får den gärna ingå i den alkoholhaltiga bålen. Eller om man hittar på någon välkomstdrink med grappa och limoncello - det borde väl bli gott? Vad är i så fall rimliga proportioner?