Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Utmärkt lunch i Bohuslän.
Traditionsenligt mycket tunt kaffe.
@VLMF Betyder stavningen av rödspe(ä)tta att det är fejk-spätta också tro? Jag kan läsa in så många saker i den där skylten!
Kanske det! Men då borde det ju ha stått Bearneeesås också tycker jag.Den är från Stockholm
*duckar och säger förlåt till alla stockholmare i tråden*
Ett utmärkt exempel på mat som jag slapp!HILARIOUS att jag fotade den här bilden idag, i Bohusläns största varuhus:
![]()
Följde nyss @Hyacinth s exempel och åt en pad thai på landsbygden. Helt okej! Ett kulinariskt mirakel jämfört med pizzan på samma ort.
Det här var precis så! Inget finlir, men enkelt gott. (Pizza till lunch ser jag som en omöjlighet.)Min erfarenhet är att thai-ställena sällan är dåliga. Visst, alla svingar sig väl inte på de högsta kulinariska höjderna men hittills har de alltid klått den lokala pizzerian med hästlängder...
Det här var precis så! Inget finlir, men enkelt gott. (Pizza till lunch ser jag som en omöjlighet.)
Jag var vrålhungrig och åt upp alltsammans! Har fortfarande nudelkoma.De är dessutom oftast enormt prisvärda, jag brukar få ut två måltider på en rätt. En lite större del till middag och den mindre delen till lunch dagen efter.