Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var en knölig bulle som till skillnad från det övriga fikabrödet var mig obekant. Jag frågade och då var det en mökbulle som han som kommit och hjälpt till att möka/mocka skit skulle ha jämte en sup. Äskhult är en gammal museal by från bondesamhället, så historiskt. Den var degigt god och smakade kardemumma.Vad är mökbulle, @Petruska ? Alrdig hört talas om!
Jag har ätit lite olika sallader på sistone, bla en med matvete, rostade grönsaker, frön och getost och en med fänkål, sparris och poscherat ägg toppat med parmesan.
Det är himla bra, tyvärr ligger det lite tråkigt i Lindås (mellan Billdal och kullavik) vid massa affärer/generellt omysigt område. Undrar hur Arnold hamnade där?!Hörni @Killaloe och @Petruska - mina kollegor pratade om Nordgårdens Bageri häromdagen, tydligen fantastiskt gott och trevligt. Jag har inte riktigt lyckats lista ut om det är Särö eller Kullavik eller något annat men slänger in detta i tankarna om bagerier i norra Halland och ber om ursäkt om ni redan avhandlat detta! Kan inte söka så bra på mobilen.
Jag tycker alltid att semester känns som semesterlajv. Till följd av det kallar jag min morgonsoluteplats för just Svensk Semester.Är i en kompis stuga på LANNET. Avstånd till sjön Ärlången från stugan: 0 meter. Man kan på riktigt hoppa i vattnet från middagsbordet på terassen. Lunch: rester från deras middag igår: tomater fyllda med fetaoströra, pärlcouscoussallad och surdegsbröd. Fika: kaffe och gräddtårta, också rester från igår. Middag: grillade grönsaker och halloumi med olika såser, rödvin som jag hade med. Jordgubbar och gräddmjölk till efterrätt. Perfekt avslutning på en solig dag på bryggan! Jag lajvar semester.
Det är himla bra, tyvärr ligger det lite tråkigt i Lindås (mellan Billdal och kullavik) vid massa affärer/generellt omysigt område. Undrar hur Arnold hamnade där?!
Jag tycker alltid att semester känns som semesterlajv. Till följd av det kallar jag min morgonsoluteplats för just Svensk Semester.
Jag jobbar även på en 70-talsplats i ett annat solläge.Min semester har inte börjar än, så det är på riktigt lajv den här helgen
Älskar att din uteplats har ett namn!
Paprikor och Tokaijer?ndrar vad man kan hitta på för ungerskt F1-snack ?
Paprikor och Tokaijer?