Tipsa mig om hotell i Stockholm!

zassoo

Trådstartare
Jag tänkte överraska min mamma med en hotellövernattning i oktober :) Det finns ju hur många hotell som helst i Stockholm så nu vänder jag mig till er för tips! Vilket hotell skulle du rekommendera?

Önskemål:
  • God mat och bra frukostbuffé
  • Någon form av spa/massagebehandling

Tanken är att vi ska kunna njuta av god mat och slappna av i trevlig miljö. Alla tips uppskattas :)

Clarion Sign och Clarion Stockholm är bra med önskemålen.

Om önskemålen INTE behöver vara uppfyllda så är Hotel Tapto i skönt lugnt läge. Och massage/spa finns i närheten.

Jag skulle inte välja någon av de hotell som nämnts när det kommer till SPA. Har varit på båda och blivit besviken.
Hellre en kombination av Hotell Ett Hem och Sturebadet möjligen. Vill man ha Spa på hotellet gillade jag Hasseludden men det är ju en liten bit utanför stan...

Jag skulle inte välja någon av de hotell som nämnts när det kommer till SPA. Har varit på båda och blivit besviken.
Hellre en kombination av Hotell Ett Hem och Sturebadet möjligen. Vill man ha Spa på hotellet gillade jag Hasseludden men det är ju en liten bit utanför stan...

På vilket sätt har du blivit besviken?

Liknande trådar

Hundträning Hej! Här kommer ännu en tråd om ensamhetsträning :angel: Har en snart 6 månader gammal valp av vallhundsras som jag ensamhetstränar för...
Svar
14
· Visningar
3 398
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 725
Senast: mackan
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 955
Senast: Takire
·
Katthälsa Har en fin äldre herre som fyller 11 år i vår. Han har levt med mig de senaste 10 åren och är min absoluta (s)katt. Därmed är jag mycket...
Svar
6
· Visningar
1 739
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama