Kanske pastagratäng med ostsås och broccoli. Rostade frön på toppen.
Vi gör tomatsoppa och serverar med tillbehör som pasta, ost i någon form, bönor, kikärter, pumpafrön, majs, krutonger....Man komponerar sin egen soppa.
Bra idéer! Tack :-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske pastagratäng med ostsås och broccoli. Rostade frön på toppen.
Vi gör tomatsoppa och serverar med tillbehör som pasta, ost i någon form, bönor, kikärter, pumpafrön, majs, krutonger....Man komponerar sin egen soppa.
Förslagsvis med produkter från andra märken/producenter.
För min del Saltå kvarn - antroposoferna i Järva - Vidarkliniken - homeopati och antivaccinFår man fråga varför?
Får man fråga varför?
Nu svarar jag med en gissning. Jag tror att det avses att det är för att det ägs av antroposofer. D.v.s. en grupp som bl.a. inte tror på vaccinering av barn och på en massa hokus pokus. Googla så hittar du nog mer info om antroposoferna.
Här är en artikel om antroposoferna i Järna: http://www.gd.se/opinion/ledare/sluta-skattefinansiera-antroposoferna
För min del Saltå kvarn - antroposoferna i Järva - Vidarkliniken - homeopati och antivaccin
Måste också tillägga att Saltå ju odlar biodynamiskt. De gräver ner djurprodukter i planteringsgropar, preppar odlingssubstrat i kohorn osv. Rimmar rätt dåligt med mat i en vegetarisk trådTack för svar! Hade jag ingen aning om..