Tips på snittar!

Pancakes

Trådstartare
Bestämde mig precis för att bjuda på lite snittar imorgon när det kommer folk. Vad är bukefolkets bästa tips på snittar (for dummies)? Gärna tips på någon som är vegetarisk också :)

200 gr lax, marinera i "pressad citron" över natt ..eller i alla fall några timmar. Bred pepparrotsost på 2 mjuka tunnbröd, lägg ut laxen, på med något kryddgrönt, rulla ihop (plastfolie runt). In i kylskåpet i ett par timmar, skiva upp o servera!

Blanda 2 dl lätt creme fraiche med 200 gram strimlad smakrik skinka och någon deciliter riven parmesanost, smaka av med peppar o sambal oelek. Bred på tunnbröd, rulla ihop, i kyl tills det skall "bakas". 10 minuter i 200 grader sisådär.

Sök på down under cheese puffs.....inte dumma de heller=). Finns mkt plockmat på den sidan (food.com tror jag).

Liknande trådar

Mat Tar gärna emot era bästa tips på enkel och god bjudmat för ett sällskap på 4-6 personer. Det behöver antingen vara vegetariskt eller...
2
Svar
23
· Visningar
1 156
Senast: Milosari
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 031
Senast: Gunnar
·
Hemmet Min brunn är tom och jag blir utan vatten i minst tre veckor. Brunnsborrning är beställd och jag prioriteras, men det kommer ändå att ta...
2
Svar
26
· Visningar
1 317
Senast: Mabuse
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
906
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar