Tips på schabrak??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fladde
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 1 269
F

Fladde

Jag ska snart åka iväg och köpa lite nya shabrack och skulle vilja ha tips på några bra och snygga förutom Equliline jag har typ tröttnat på dom(Har ca 15st :o )

Så vad finns det mer för snygga bra shabrack??
Vissa gärna bild:)

Sv: Tips på schabrak??

Jag skulle gå in beställa på Exklusive, bra snygga och funktionsmässigt mkt bra schabrak

Exklusive

Kan ju tipsa om att de är sponsorer till landslaget ;)

Jag tycker mkt om Jacsons schabrak med kardborrefästen!! Equiline schabraken är så tunna och "hårda" tycker jag. Billiga är dom också!

Tycker också Mias RS är bra, bra kvalité och sen är de snygga med.
RG schabraken är ju också supersnygga, dyrare dock.

sjöhagen wear har snygga shabrak till bra pris. dessutom ligger dom bra på hästen och bleknar ej i tvätten. Då kan du kombinera färgerna själv med vika modeller du vill ha och eventuella brodyrer.

Jag skulle också ha rekomenderat Mias RS det gamlaste jag har är nog ca 3-4 år gammalt och är lika fint än som när jag köpte det.

Ok, till nästa gång kan du kolla på Mia's (finns i de flesta affärer, annars går det kanske beställa), Jacson, Eskadron, RG, finns en del fina italienska shabrak osv.

Liknande trådar

Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 729
Senast: Edla
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 397
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock... 2
Svar
20
· Visningar
1 075
Senast: tara
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 826
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka