Tips på rolig bana?

Kissing Spine

Trådstartare
Jag ska sätta upp en bana till på lördag och vill gärna ha lite inspiration. Sitter och tittar igenom gamla hoppfilmer som jag har inspelade, men är det någon annan som har någon bra idé? :p

Allmänna tips tas också gärna emot :)

Sv: Tips på rolig bana?

Här kommer en skiss på "huset". Går att variera i det oändliga, här kommer ett förslag. Lätt att själv bestämma vilka typer av hinder man vill ha och hur man ska rida banan.

namnls.jpg

Senast ändrad:
Sv: Tips på rolig bana?

Ska det vara en svår eller lätt bana? Kombinationer? Svåra vägar? Allt detta måste vetas innan man börjar skissa på en bana!;)

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 336
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
962
Senast: ufot
·
Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
841
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Svar
9
· Visningar
499
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka