Tips på proffsig och bra hudvård i Göteborg

Stinaelin

Trådstartare
Hej!

Jag behöver tips på en bra hudterapeut för behandling av akne/problemhy för känslig tonåring.

Någon som vet nån bra?

Såg att du inte fått svar och ville bara tipsa om att det finns dermatologer på youtube som ger tips ang hudvård och produkter för akne och känslig hy. Är ju mer allmänna tips och så dock, men kan ju kanske vara värt att kika på om det är väldigt jobbigt för tonåringen och ni inte fått någon annan hjälp.

Hej!

Jag behöver tips på en bra hudterapeut för behandling av akne/problemhy för känslig tonåring.

Någon som vet nån bra?

Jag gick till Läkarhuset på Södra Vägen. Dock inte för akne, utan andra hudproblem. Träffade en hudläkare där som jag tyckte var väldigt bra, tror han jobbar kvar. Kan skicka namn på pm om du vill.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej. Jag undrar om någon har erfarenhet och tips på produkter till ansikte som har både exem och akne? Min unga tonåring har alltid... 2
Svar
23
· Visningar
440
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft kalla händer och fötter, och har en släng av Raynauds syndrom, dvs blodcirkulationen stänger av i fingrar och tår...
Svar
6
· Visningar
276
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 425
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 081
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka