Tips på proffsig och bra hudvård i Göteborg

Stinaelin

Trådstartare
Hej!

Jag behöver tips på en bra hudterapeut för behandling av akne/problemhy för känslig tonåring.

Någon som vet nån bra?
 
Såg att du inte fått svar och ville bara tipsa om att det finns dermatologer på youtube som ger tips ang hudvård och produkter för akne och känslig hy. Är ju mer allmänna tips och så dock, men kan ju kanske vara värt att kika på om det är väldigt jobbigt för tonåringen och ni inte fått någon annan hjälp.
 
Hej!

Jag behöver tips på en bra hudterapeut för behandling av akne/problemhy för känslig tonåring.

Någon som vet nån bra?

Jag gick till Läkarhuset på Södra Vägen. Dock inte för akne, utan andra hudproblem. Träffade en hudläkare där som jag tyckte var väldigt bra, tror han jobbar kvar. Kan skicka namn på pm om du vill.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 894
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 400
Senast: Amha
·
Mat Hej! Någon som har tips på pub/bar/restaurang i centrala Göteborg där de kan tänkas ha bra rom? Några släktingar ska dit i helgen och...
Svar
7
· Visningar
905
Senast: marengo
·
Fritid Jag har relativt nyligen börjat träna på gym, både pass i grupp som core och crosstraining men även PT-pass och styrketräning. Tycker...
Svar
17
· Visningar
1 028
Senast: Gulis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp