Tips på peppmusik!

Piek

Trådstartare
Vilka är era mest peppande låtar när livet känns hopplöst?

Jag har precis tagit mig igenom ett jobbigt uppbrott som fått mig att näst intill börja tvivla på mänskligheten och nu vill jag peppa upp mig och känna att livet kan vara underbart ändå.

Genre kan vara nästan vad som helst, growl går väl kanske inte riktigt hem men annars är jag öppen för vad som helst! :D

Jag har precis tagit mig igenom ett jobbigt uppbrott som fått mig att näst intill börja tvivla på mänskligheten och nu vill jag peppa upp mig och känna att livet kan vara underbart ändå.

Genre kan vara nästan vad som helst, growl går väl kanske inte riktigt hem men annars är jag öppen för vad som helst! :D

Fight Song med Rachel Platten
Sun is shining med axwell Ingrosso
Dont stop Believing med journey

Wake up Boo The Boo Radleys
No Rain Blind Melon
One Horse Town The Thrills
Water Runs Reptar
Such Great Hights The Postal Service
Nästan vad som helst med Beastie Boys, Arcade Fire, The Lemonheads och Dinosaur Jr. Och Teenage Fanclub. Nu får jag sluta.

Foo fighters - walk. Funkar alltid!

Dc Grimsta - känslan

Dr Lillgrådis ordinerar: Freddie Mercury. Living on my own. Hög volym. Minst fyra gånger dagligen, och sjung med - för full hals - i "got to be some good times ahead" samt "bi-da-di-da-di-deeeeeeey". Det uppbrott finns inte, som inte lindras och så småningom botas av denna kur. Lita på mig!

U2 och Beautiful day kan också funka som självsuggestion.

Dr Lillgrådis ordinerar: Freddie Mercury. Living on my own. Hög volym. Minst fyra gånger dagligen, och sjung med - för full hals - i "got to be some good times ahead" samt "bi-da-di-da-di-deeeeeeey". Det uppbrott finns inte, som inte lindras och så småningom botas av denna kur. Lita på mig!

Alexandra Stan - Mr. Saxobeat
Basshunter - I Can Walk On Water
Jesper Kyd - Ezio's Family
Rednex - Cotton Eye Joe
Phil Collins - You'll Be In My Heart
Cartoons - Witch Doctor
Cartoons - Doodah
Queen - Don't Stop Me Now
Queen - The Show Must Go On
Queen - Who Wants To Live Forever

Lite beroende på hur jag mår, gärna sjunga med och verkligen leva sig in med känsla. :up:

Liknande trådar

Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
611
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 778
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 173
Senast: Hazel
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 522
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar