Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har bara en gammal klump som jag ärvt av farmor och efter att ha bakat de torraste bullar jag någonsin smakat åkte den upp på vinden. Men jag skulle vilja ha en Kitchen Aid, fast den kosta ju betydligt mer än 1500.-....
Det är förmodligen inte maskinen som gjort torra bullar, det är förmodligen som i de flesta fall SBS -> Skit Bakom SpakenJag har bara en gammal klump som jag ärvt av farmor och efter att ha bakat de torraste bullar jag någonsin smakat åkte den upp på vinden. Men jag skulle vilja ha en Kitchen Aid, fast den kosta ju betydligt mer än 1500.-....
Det är förmodligen inte maskinen som gjort torra bullar, det är förmodligen som i de flesta fall SBS -> Skit Bakom Spaken
Jag har en gamma Electrolux köksassisten från 70-talet skulle jag tro som jag ärvt. Vi gör numera fantastiska degar ihop, när vi trimmat ihop oss!
*Halvt KL*
Såg att Bosch har någon variant, assistent, för runt 2000 :-, med degkrok osv, inte med köttkvarns-tillbehören, någon som har nåt att säga om den?