Tips på kökshandtag

Philosophia

Trådstartare
Vi flyttar till nytt snart och jag gillar inte handtagen i köket, tycker att de är för klumpiga. Helst skulle jag ha velat ha en grepplist, men eftersom handtagen är monterade så är det kört.

Vad tycker ni andra skulle passa?
image

Nuvarande handtagen har måtten 128 mm.

Sv: Tips på kökshandtag

hmm det är ju ganska svårt men..

Det finns ju vanliga handtag alltså typ som dem på bilden fast som är smalare och lite rundade. Tror att det skulle göra enhel del skillnad i hur det ser ut.

typ dessa

203-4-1096.jpg

eller dessa

aveiro-s.jpg

Lite dålig vinkel kanske, men det här handtaget tycker jag var rätt diskret. Det verkar dock vara längre än våra, men det kanske finns olika storlekar. Fast de kanske ska sitta precis i mitten även på luckorna för att vara snyggt ...

17f446b57a9d71e4b11c93c338a0af22.png

Det här borde vara något liknande, eller hur? :) Den är lite längre, men är gängad både för 160 mm och 128 mm.

TH212.jpg

Ju mer jag tänker på det så känns det som en stark kandidat. :)

Jag hoppas bara inte att de större handtagen har skavt bort färg under så att det syns när man sätter på de lite nättare handtagen.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
804
Senast: MiaMia
·
R
Skola & Jobb Hur kan man förklara en lucka i CV:et utan att behöva gå in på orsaken bakom? Vilka typer av tjänster är aktuella att söka när man...
Svar
15
· Visningar
1 063
Senast: Squie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 680
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 558
Senast: Queen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka