Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Letar efter en braoch säker bilbur till mina små hundar.
Har halvkombi med hög kant bak så måste vara en bur med upphöjd dörr eller vad man ska säga.
Vilka märken ska jag titta på?
Jag har letat mig förstörd och den enda jag hittat är Artfex nya modell för tröskel. Dock tycker jag den är på tok för bred till mina två små.... (43cm hade behövt max 35... för att inte stjäla allt för mycket lastutrymme). Mim har en med men för mig går den bort då det är för stort mellanrum mellan gallerna, är rädd att de ska få in huvudet mellan dem.
De är dvärgpinschrar, 28 cm/ 5,2 kg resp 30 cm/5,6 kg.hur stora är dina hundar?
Okej. Har kikat på Mim på nätet men är det som du säger finns det risk för att Ture fastnar som är rätt rymningsbenägen.De är dvärgpinschrar, 28 cm/ 5,2 kg resp 30 cm/5,6 kg.
Jag pratade med deras representant och de rekommenderade inte compactburen dvs den för bil med tröskel till så små hundar som jag har just pga galleravståndet. De tyckte istället att man skulle köpa minimax och palla upp den med frigolit under. Jag tycker dock att dem med är för bred.Okej. Har kikat på Mim på nätet men är det som du säger finns det risk för att Ture fastnar som är rätt rymningsbenägen.
Jag har köpt mina från Robust, de säljer måttbeställda burar helt efter egna mått till bra pris. Ska byta bilmodell snart och kommer arbeta fram en lösning med dem även för den bilen!
Vars hittade du Artfex nya modell? Var in på deras sida o kikade men hittar inget!Jag har letat mig förstörd och den enda jag hittat är Artfex nya modell för tröskel. Dock tycker jag den är på tok för bred till mina två små.... (43cm hade behövt max 35... för att inte stjäla allt för mycket lastutrymme). Mim har en med men för mig går den bort då det är för stort mellanrum mellan gallerna, är rädd att de ska få in huvudet mellan dem.
Vet tyvärr inte, vi köpte begagnat.
Men köp en kattbur så länge kanske?