P
Piffelina
Dottern börjar nu förskolan och eftersom de är ute varje dag så behöver jag tips med bra kläder. Vi bor i Göteborg så så mycket snö kommer det troligen inte i vinter, med en hel del regn brukar det ju bli
Vi har köpt regnkläder och stövlar så det är klart. Även extra skor finns.
Jacka behöver hon ju ha men det har jag koll på Men overall har jag läst olika tester och då främst Didrikson som jag fastnat för. Vad tycker ni om den?
Även vinterskor behövs, vilka är bra?
Vinterskor som hon ska ha här hemma tänkte jag Tretorn fodrade, då behöver jag inte köpa vanliga regnstövlar utan hon klarar sig med dem. Två-i-ett
Jag funderar även på att köpa termobyxor och en jacka. Då kan hon ha enbart den jackan om man ska åka iväg någonstans. Visst är jag medveten om att jackan blir smutsig, men som det är nu är dottern nästan enbart intresserad av att ut och promenera och titta på saker. Går vi till lekparken går hon oftast därifrån inom ett par minuter Om hon nu skulle ändra sig så får vi bara köpa en till "finjacka" då.
En mängd uppsättningar med mössor och vantar har jag koll på att det behövs.
Hur gör ni andra?? Är jag helt ute och cyklar så säg gärna det
Vi har köpt regnkläder och stövlar så det är klart. Även extra skor finns.
Jacka behöver hon ju ha men det har jag koll på Men overall har jag läst olika tester och då främst Didrikson som jag fastnat för. Vad tycker ni om den?
Även vinterskor behövs, vilka är bra?
Vinterskor som hon ska ha här hemma tänkte jag Tretorn fodrade, då behöver jag inte köpa vanliga regnstövlar utan hon klarar sig med dem. Två-i-ett
Jag funderar även på att köpa termobyxor och en jacka. Då kan hon ha enbart den jackan om man ska åka iväg någonstans. Visst är jag medveten om att jackan blir smutsig, men som det är nu är dottern nästan enbart intresserad av att ut och promenera och titta på saker. Går vi till lekparken går hon oftast därifrån inom ett par minuter Om hon nu skulle ändra sig så får vi bara köpa en till "finjacka" då.
En mängd uppsättningar med mössor och vantar har jag koll på att det behövs.
Hur gör ni andra?? Är jag helt ute och cyklar så säg gärna det