Tips på hingstregister

Toudi

Trådstartare
Tips på hingstregister? Fredriksborgare, Halvblod mm. Det gäller ett korsningsto så inga topphingstar är av intresse.
 
Menar du hingstar som har varit i avel för att leta stam eller hingstar som är i avel för betäckning?

Som moderator påminner jag om att man får länka till avelsföreningar och liknande men inte till privata hingsthållare.
 
Menar du hingstar som har varit i avel för att leta stam eller hingstar som är i avel för betäckning?

Som moderator påminner jag om att man får länka till avelsföreningar och liknande men inte till privata hingsthållare.

Ursäkta min otydlighet. Jag menar hingstar i avel.
 
Jag kanske är dålig på att leta men på den sidan har jag vart inne och där är det ju levande föl avgifter på te x 8 000 plus moms. Är det enda alternativet om man vill betäcka med te x halvblod?

Vill du ha en godkänd hingst är det så. Men vissa ligger lägre i pris. T ex har A-premierade Warsteiner legat på ett lågt pris i flera år.
 
Han har jag missat! Tack! Vet ni om liknande hingstar men som är av kraftigare modell?
 

Liknande trådar

Avel Önskar tips på svensk stammade halvblods hingstar. (SWB godkända) Har en vän som har ett sto med gammal svensk halvblodstamstam som vi...
Svar
13
· Visningar
1 768
Senast: jemeni
·
Avel Frågar åt en vän. Söker tips på Welsh hingst på semin (helst) eller som står i Norrland. Helst C-ponny. Även D-ponny är av intresse...
Svar
3
· Visningar
583
Senast: Robina
·
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 934
Kropp & Själ Hej Jag undrar om någon här har tips på en bra men inte alltför dyr motionscykel? :) Jag ska börja med mer intensiv rehab efter mitt...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp