Tips på hingst, hopp

Sv: Tips på hingst, hopp

Men, man sätter ju in kulorna för att lura livmodern att tro att det är en dräktighetsblåsa som simmar runt i livmodern. På det sättet kommer det ingen ny brunst.
Jag har själv inte jobbat med att sätta in kulor, men jag tror att OM de far ut så gör de det i den brunst som man sätter in dom.

Sv: Tips på hingst, hopp

Ja, det är mycket möjligt att jag missuppfattat den biten. Men det var som jag förstod det, den vanligaste "biverkningen", att kulorna åkte ut och att man fick göra om proceduren.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
680
Senast: Roheryn
·
Avel Hej! Är lite i valet och kvalet att betäcka mitt 10-åriga SWB sto då en mindre skada kommer göra att hon behöver ha en lugnare period...
Svar
1
· Visningar
677
Avel Hej, hoppas få att få lite bra tips och råd här. Jag har ett D-ponnysto som jag vill använda för att få fram en liten storhästavkomma...
Svar
9
· Visningar
1 579
Senast: sorbifolia
·
Avel Jag går ettan på hästgymnasium och har en uppgift kallad "fantasi-avel" där vi väljer ett sto och en hingst som vi ska låtsas avla på...
Svar
13
· Visningar
2 904
Senast: Kisseninan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka