Tips på hängmatta på stativ

Uppskattas!! :)
förslår för övrigt att när du väl annekterat den inte kliver ur den på hela dagen ;):p

Nu var den lääänge sedan jag jobbade på IKEA, men inte ens då var köksbeskrivningarna de bästa å det hände ofta att kökskonsulenterna gjorde tankevurpor.... Själv köpte jag mitt kök på annat ställe för 2år sedan, men slutade med att jag dissade den konsulenten totalt, skrev om halva köksordern eftersom han gjort miss på miss och någonstans på vägen blev personen kickad så slutade med att platschefen för stället fick ta över min order. I mitt nästa liv får jag nog starta företag som köksplanerare/ritare ;)

Förhoppningsvis håller det köket bättre än ett Ikea kök som är slut inom 10år. Tacka vet jag Marbodal som jag hade förut. 10år och såg ut som nytt 😍
 
Har denna med en dubbelhängmatta. Tyvärr måste jag säga att jag är besviken på själva hängmattan som är väldigt svår att äntra. Har haft annan ställning och annan hängmatta i 10+ år, men aldrig upplevt det här problemet :(

2v2.jpg
Är det den där Siberia? Såg den på Hamaca men inte kunnat motivera ett köp än :o
 
@Paddington nu har jag legat en timme i hängmattan, jag fick korta upp snörena lite eftersom min bak var farligt nära ställningen :o:D Väldigt smidigt att korta upp den! :D Men i övrigt känns den väldigt stadig, just nu står den på väldigt knöliga gräsmatta men upplevde inga problem alls. Att ta sig i hängmattan är inga problem alls, ta sig ur en aning svårare, dels ville jag gärna stanna kvar men även att gravitation påverkar mig allt mer ju äldre (och möjligtvis tyngre :angel:) jag är. :D Men inte något "åh herregud hur ska jag ta mig upp" utan snarare "hm jag kanske borde ta tag i det där med träning igen" :idea:
Åkte förbi IKEA idag för att komplettera lite saker till köket, bara "råkar" gå förbi uteavdelningen och vad ser mitt högra öga - DIN hängmatta så klart :p

Var ju bara tvungen att provligga en stund å det gick ju över förväntan att både ta sig i och ur den, det bästa var när det kom till priset och själva hängmattan var nedsatt till halva priset(!)
Så klart att både den och ställningen fick följa med hem :D :bump::bump:
 
Åkte förbi IKEA idag för att komplettera lite saker till köket, bara "råkar" gå förbi uteavdelningen och vad ser mitt högra öga - DIN hängmatta så klart :p

Var ju bara tvungen att provligga en stund å det gick ju över förväntan att både ta sig i och ur den, det bästa var när det kom till priset och själva hängmattan var nedsatt till halva priset(!)
Så klart att både den och ställningen fick följa med hem :D:bump::bump:
Luriga rackare det där, smyger ner i vagnen när man minst anar det. :angel:
Så det är där man kommer att hitta dig i morgon! :up::D
 

Liknande trådar

Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
712
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 473
Senast: Oknytt
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 959
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp