Tips på bra övervakningskameror som man kan ha via mobilen? Även fölvakter

Toudi

Trådstartare
Om man vill ha en bra övervakningskamera så man kan övervaka i mobilen? Kan man ordna så flera mobilanvändare kan hålla koll samtidigt? Även tips på pålitliga fölvakter vore toppen ☺
 
D-Link har ett väldigt smidigt upplägg för att fjärrtitta med en mobilapp. Flera kameramodeller där den billigaste ligger strax under 300 kr, men då har den ingen inbyggd IR-belysning (nattseende) så det behöver vara hyfsat ljust i lokalen. Modeller med IR-belysning kostar från ca 700 kr.
 
Har använt en från D-link. Inte till att fölvaka men likväl kattungevaka :). Jag hade en med nattseende, och det var riktigt bra bild på den både på dagen och natten. Var jättesmidigt att kolla via appen också. Och flera kan kolla samtidigt, så under födseln var det nog 4 stycken inloggade och kollade.
 

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
810
Senast: Ajda
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 497
Senast: iNTOHiMO
·
Fordon Jag ska till hösten kolla på en ny bil. Jag har en 20 år gammal bil som börjar åka på sin sista resa så att säga. :bump: Jag planerar...
Svar
7
· Visningar
1 024
Senast: Twihard
·
Bukefalos Jag har blivit utloggad på min mobil och kan inte komma ihåg mitt lösenord. Jag har flera gånger klickat på "glömt lösenord" men mailet...
Svar
13
· Visningar
1 832
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp