Tips på bra Glucosamin

L

Liten_men_tuff

Som gärna innehåller mer bra ämnen mot ledproblem.
Har haft ett jätte bra som jag köpte på horseshow, Cartiflex. Men hittar ingen som är återförsäljare här i sthlm, iallafall inte åt hundcartiflex. De innehåller även djävulsklo och har funkat kanon bra :)

De tidigare jag köpte har inte varit vidare bra, så ni som ger glucosamin till eran hund, vilket märke ger ni?
Vart köpte ni det och pris på det? :)
 
Sv: Tips på bra Glucosamin

Jag har för mig man kan köpa det på djursjukhus. Du kanske kan kika på något sånt ställe.
 
Sv: Tips på bra Glucosamin

Jag köper hästförpackningar, det är ändå samma sak i (jämfört innehållsförteckning). Min kommer från granngården (450g) och kostar 3-400kr, räcker hur länge som helst till de små liven! Tror det är Biofarmab jag har.
 

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 964
Senast: Gunnar
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 157
Senast: LiviaFilippa
·
Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
10 080
Senast: tanten
·
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 907
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Min arga lilla hund.

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp