Tips om udda utrustningoch tillbehör

M

mariahmia

Följde med sambon till Golfbutiken. Där hittade jag ett par golfhanskar som jag tyckte va så snygga. Tävkte att de här kan nog va sköna att rida i. De var helt av skin och med ventilering på ävansidan.
Red med dem på för första gången igår och jag säger bara det!! Shit pommes frittes, vilket grepp!!!
HELT LOVELY!!! Skall aldrig köpa något annat. Jag har provat alla märken som finns nästan på ridhanskar ochjag tycker att det bara är skit. Svåra storlekar, hala eller hårda eller går sönder på en gång... men nu...
Så ett tips till er som har svårt med hanskar.... Åk till Dormy i Örebro eller Barkarby eller skåne!!

Sv: Tips om udda utrustningoch tillbehör

Har också varit inne på att köpa golfhanskar... Har alltid velat ha ett par rosa ridhanskar, helst med bling-bling på men aldrig hittat några... Har inte hittat några golfhanskar som passar in heller så ni som är duktiga på att hitta saker på nätet kan väl leta upp ett par till mig... please:bow:

Hehe... men tittade dom inte konstigt på dig när du köpte både en höger och en vänster handske? Man har väl bara en när man spelar golf? :D

Jo de tittade lite konstigt när jag fick gå runt bland hyllorna å leta efter en höger och en vänster.
Sen när jag kom hem så såg jag att det stod made in Thailand i den ena och made in china på den andra... Det tyckte jag va kul :)

På tal om nåt annat än handskar, jag har ett träns som bara är sidstycke o nackrem, (ej panband käckrem o nosgrimma) :D han går bäst på detta, har typ 5 andra träns såå.. :D ibland kan det lättaste o enkalste vara bäst!! :bump:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka