TIPS ÖNSKAS! Svårt att få igån amningen

Sv: TIPS ÖNSKAS! Svårt att få igån amningen

Via - Om stormen lägger sig så kanske vi skulle ta en tripp till er under helgen då :) Om ni är hemma?

Mian 1 - Ok, ska vara försiktig med teet. Men Ännu har han inte klagat över smaken iallafall. Han väljer hellre bröstet än flaska även om han inte får i sig många droppar...
Fänkål ska väl dessutom vara bra vid gasbildning.
Men nässelfeber vill jag ju inte råka ut för!

// Anna
 
Sv: TIPS ÖNSKAS! Svårt att få igån amningen

Jag och barnen är hemma. Jag har lektioner inbokade kl 15:00 och 16:00 imorgon, annars kan du komma när som helst.
 
Sv: TIPS ÖNSKAS! Svårt att få igån amningen

Jag har en handpump från Avent (köpt på Apoteket). Första gångerna jag pumpade ur kom inte mer än 10-40 ml. Men sen fick jag igång tekniken. Kan det vara så att du helt enkelt behöver lite mer tid /försökbara?
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är verkligen kris här, tacksam för alla råd. Hör jag en till som babblar om att det sprutar mjölk ur brösten klöser jag ögonen ur...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
10 012
Senast: cirkus
·
Gravid - 1år dottern är 5 dagar, amningen funkade inte alls på bb..Så fort hon blev lagd till bröstet så blev hon arg, fick inget tag om patten och...
2
Svar
20
· Visningar
2 465
Övr. Barn Det här lär bli långt, men hoppas någon orkar läsa... Jo, jag slutade med amningen redan när dottern var två veckor, det är snart ett...
2
Svar
22
· Visningar
3 169
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Jag fick sent i onsdagskväll åka in akut till sjukhuset med hög feber och smärta i nacken/halsen. På akuten konstaterades det att jag...
Svar
13
· Visningar
1 605
Senast: EmelieR
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp